جنوبی بحیرہ چین

فلپائن جنوبی بحیرہ چین کے ماحولیات کو تباہ کرنے والا ملک ہے، چینی میڈ یا

بیجنگ (رپورٹنگ آن لائن) چینی حکام نے جنوبی بحیرہ چین کے حوالے سے دو بلاک بسٹر رپورٹس جاری کی ہیں۔ ان میں سے ایک “ہوانگ یان جزیرہ کے سمندری علاقے کے ماحولیاتی ماحول پر تحقیقاتی اور تشخیصی رپورٹ” ہے جو 10 جولائی کو جاری ہوئی۔ دوسری تحقیقاتی رپورٹ 8 جولائی کو جاری ہوئی جو رین آئی ریف پر فلپائن کے غیر قانونی “گراؤنڈڈ” جنگی جہازوں کے ذریعہ کورل ریف ماحولیاتی نظام کی تباہی پر ہے۔

دونوں رپورٹس میں ہوانگ یان جزیرہ اور رین آئی ریف کے ماحولیاتی نظام کا تجزیہ کرنے کے لئے پیشہ ورانہ اور تفصیلی تحقیقات کا استعمال کیا گیا ، اور مختلف نتائج حاصل کئے گئے ۔ ہوانگ یان جزیرے کا ماحولیاتی معیار بہترین ہے ، اور کورل ریف ماحولیاتی نظام صحت مند ہے۔ دوسری طرف فلپائن کے غیر قانونی “گراونڈڈ” جنگی جہاز اور اس سے وابستہ انسانی سرگرمیوں کی وجہ سے ریف ایکو سسٹم کو شدید نقصان پہنچا ہے۔ ناقابل تردید شواہد سے جنوبی بحیرہ چین کے ماحولیاتی ماحول کو تباہ کرنے میں فلپائن کے اقدامات واضح ہیں.

جنوبی بحیرہ چین کے ماحول کو تباہ کرنے والا کون ہے، حقائق واضح ہیں اور فلپائن اس سے انکار نہیں کر سکتا۔ اس میں دو رائے نہیں کہ فلپائن کو اپنے اقدامات پر غور کر نا چاہئے ، غیر قانونی “گراؤنڈڈ” جنگی جہاز کو جلد از جلد ہٹانا چاہئے تا کہ آلودگی کے منبع کو ختم کیا جائے ، اور رین آئی ریف کے ماحول کو مزید نقصان پہنچنے سے بچایا جائے۔ سمندری ماحولیاتی تحفظ کے مسائل انسانی فلاح و بہبود کا معاملہ ہیں، اور انفرادی ممالک کے لئے جغرافیائی سیاسی محاذ آرائی اور اپنے ذاتی مفادات کے حصول کے لئے کسی بھی ملک کو ایک سیاسی آلہ نہیں بننا چاہئے